Умови гарантії

Продукція ТМ Thermopds має українські та європейські сертифікати якості. Наші виробники використовують високоякісні і надійні матеріали, які оберігають Ваш комфорт.

Пріоритети політики ТМ Thermopads – це постійне вдосконалення якості продукції та запровадження передових технологій, застосування сучасного обладнання.

Продукція ТМ Thermopads  – це надійне нагрівальне та опалювальне обладнання, що відповідає всім стандартам та задовольняє найсуворіші вимоги клієнтів.

Ми постійно стежимо за новими технологіями наших постачальників і робимо їх доступними для Вас. Ми гарантуємо високу якість нашого товару.

Терміни гарантії на ТМ Thermopads:

Нагрівальні мати – 15 років від завода виробника.

Нагрівальний кабель – 15 років від завода виробника.

Кабель із захистом від замерзання – 5 років від завода виробника.

Терморегулятори – 2 роки.

Гарантійне обслуговування здійснюється за умови правильно заповненого гарантійного сертифікату, де має бути вказане найменування товару, потужність, дата продажу, а також печатка фірми-продавця або документ, що підтверджує факт купівлі товару.

Повернення товару здійснюється протягом 14 днів за умови цілісності упаковки і продукції.

Будь ласка, перевіряйте комплектність і відсутність дефектів у товарі під час отримання.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками.

Адреси і телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні.

Якщо у вашому місті немає сервісного центру, який обслуговує товар, Ви можете звернутися до нас за адресою: м. Київ, вулиця Якова Гніздовського, 1а, телефон для зв”язку +38 099 793 17 89, електронна адреса: info@thermopads.com.ua

У яких випадках гарантія не надається?

Гарантія не надається, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • серійний або IMEI-номер, що зберігається в пам’яті виробу, змінено, стерто або не може бути встановлено.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням.

Сервісний центр компанії ТМ Thermopads надає послуги з гарантійного і післягарантійного обслуговування кабельних систем обігріву. Купуючи нагрівальні кабелі і мати Thermopads Ви не тільки купуєте високоякісну продукцію, але і отримуєте сервісне обслуговування.

Основні несправності:

При експлуатації кабельних систем, найчастіше причиною виходу кабелю з ладу, є механічні пошкодження, вони часто є наслідком порушення технології монтажу: надріз зовнішньої ізоляції кабелю (ножем, шпателем, гострим краєм плитки, перегин кабелю, порожнечі навколо кабелю, що гріє, здавлювання кабелю, удар важким предметом). Також пошкодження можуть бути викликані установкою дверей, установкою сантехніки, стаціонарних меблів, локальної установкою стін з гіпсокартону при проведенні робіт просвердлювання отворів в підлозі. Це не гарантійні випадки, тому рекомендуємо користуватися послугами професійних монтажників, щоб уникнути можливих наслідків.

Дуже часто покупець думає, що необхідно в разі несправності системи розкривати всю підлогу. Наш сервісний центр має спеціальну лабораторію для пошуку місць пошкодження кабелю.

Щоб усунути цю проблему тепер досить лише розкрити місце поломки кабелю і відновити цілісність кабелю.

Якщо у Вас зв”явилися додаткові питання зв”яжіться з нами: Якщо у Вас виникли додаткові питання, зв”яжіться з нами: +38099 793 17 89,  info@thermopads.com.ua