Політика повернення та відшкодування

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації; 
  • збережені всі пломби та ярлики; 
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена; 
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату; 
  • виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).

Права споживачів при придбанні товару належної якості:

  • обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
  • придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

ПОВЕРНЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ:

  • У офісі компанії за адресою: м. Київ, вулиця Якова Гніздовського, 1а
  • Службою «Нова Пошта», зворотна доставка коштом клієнта.

У разі повернення продукції, покупець оплачує вартість доставки (послуг перевізника), також в разі заміни продукції, покупець несе витрати по його доставці. У разі повернення товару внаслідок браку або інших причин, пов’язаних з виною виробника або продавця, вартість витрат повернення покладається на Продавця.

Повернення коштів клієнту за товар відбувається протягом 7 робочих днів.

Повернення коштів за браковану продукцію здійснюється у термін до 2-х тижнів після підтвердження браку виробником. У разі виявлення браку зв’яжіться з нами за вказаними на сайті контактами протягом 2-х робочих днів.

Добровільний порядок вирішення питання в разі порушення прав споживача:

Куди звертатись:

1. У офісі за адресою: м. Київ, вулиця Якова Гніздовського, 1а
2. Службою «Нова Пошта», зворотна доставка коштом клієнта.

Перелік та зразки необхідних документів:

Для обміну товару неналежної якості споживач має право направити письмову заяву на адресу продавця з доданими до неї документами, що підтверджують факт придбання товару у продавця, а саме:

  1. розрахунковий документ з позначкою про дату продажу (касовий чек тощо);
  2. технічний паспорт (в разі гарантійного терміну з позначкою про дату продажу);
  3. висновок експертизи (у випадку її проведення).

Строки розгляду питання

Звернення розглядаються і вирішуються у термін до 2-х тижнів після підтвердження браку виробником, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 14 днів від дня їх отримання. Повернення коштів за браковану продукцію здійснюється у термін до 2-х тижнів після підтвердження браку виробником.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Підстави для відмови:

  1. товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
  2. минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
  3. товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”;
  4. звернення не відповідає встановленим вимогам до звернення, передбачених Законом України “Про звернення громадян”.

Якщо у Вас зв”явилися додаткові питання, зв”яжіться з нами: