Політика повернення та відшкодування
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:
- товар не був у експлуатації;
- збережені всі пломби та ярлики;
- цілісність комплекту та упаковки не порушена;
- збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату;
- виріб не належить до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року №172).
Права споживачів при придбанні товару належної якості:
- обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням;
- придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, якщо відсутній аналогічний товар;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
- розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.
ПОВЕРНЕННЯ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ:
- У офісі компанії за адресою: м. Київ, вулиця Якова Гніздовського, 1а
- Службою «Нова Пошта», зворотна доставка коштом клієнта.
У разі повернення продукції, покупець оплачує вартість доставки (послуг перевізника), також в разі заміни продукції, покупець несе витрати по його доставці. У разі повернення товару внаслідок браку або інших причин, пов’язаних з виною виробника або продавця, вартість витрат повернення покладається на Продавця.
Повернення коштів клієнту за товар відбувається протягом 7 робочих днів.
Повернення коштів за браковану продукцію здійснюється у термін до 2-х тижнів після підтвердження браку виробником. У разі виявлення браку зв’яжіться з нами за вказаними на сайті контактами протягом 2-х робочих днів.
Добровільний порядок вирішення питання в разі порушення прав споживача:
Куди звертатись:
1. У офісі за адресою: м. Київ, вулиця Якова Гніздовського, 1а
2. Службою «Нова Пошта», зворотна доставка коштом клієнта.
Перелік та зразки необхідних документів:
Для обміну товару неналежної якості споживач має право направити письмову заяву на адресу продавця з доданими до неї документами, що підтверджують факт придбання товару у продавця, а саме:
- розрахунковий документ з позначкою про дату продажу (касовий чек тощо);
- технічний паспорт (в разі гарантійного терміну з позначкою про дату продажу);
- висновок експертизи (у випадку її проведення).
Строки розгляду питання
Звернення розглядаються і вирішуються у термін до 2-х тижнів після підтвердження браку виробником, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 14 днів від дня їх отримання. Повернення коштів за браковану продукцію здійснюється у термін до 2-х тижнів після підтвердження браку виробником.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Підстави для відмови:
- товар використовувався і не збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром;
- минуло, не рахуючи дня купівлі, більше 14 днів;
- товар належить до одного із видів товару який зазначено у додатку 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів”;
- звернення не відповідає встановленим вимогам до звернення, передбачених Законом України “Про звернення громадян”.
Якщо у Вас зв”явилися додаткові питання, зв”яжіться з нами: